Telefoon kwijt - Help, mijn telefoon is kwijt of gestolen - Vodafone.nl

Telefoonnummer

simkaart, blokkeren, toestel, kwijt, gestolen, zoek
 
 
 

Help, mijn telefoon is kwijt of gestolen!

Wil je graag weten wat je moet doen als je telefoon gestolen of zoek is? Wij helpen jou met het blokkeren van je simkaart, zodat niemand je telefoon kan gebruiken.
 

Heb je Vodafone Mobile Protect?

Maak je gebruik van Vodafone Mobile Protect? Kijk dan eerst via My Vodafone waar je toestel is en vergrendel je toestel en wis je persoonlijke gegevens.

Vergrendel eerst je telefoon voordat je de simkaart blokkeert. Vodafone Mobile Protect werkt namelijk niet meer zodra de simkaart geblokkeerd is.
 

Blokkeer zo snel mogelijk je simkaart

Laat je simkaart blokkeren als je telefoon gestolen of kwijt is.

Om je simkaart te blokkeren heb je 3 opties:
  • Bel naar +316 545 00100
  • Log in via My Vodafone en ga naar 'Toestel en instellingen' > 'Instellingen' > 'Blokkeer abonnement'.
  • Ga langs bij een Vodafone winkel bij jou in de buurt om je simkaart te laten blokkeren.
Alle gemaakte kosten tot aan het moment dat je simkaart is geblokkeerd, zijn voor je eigen rekening. Blokkeer daarom de simkaart zo snel mogelijk. Na de blokkade kan niemand meer op jouw kosten bellen.
 

Doe altijd aangifte bij de politie

Doe binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie.

Als je een nieuwe simkaart en/of een nieuw toestel hebt, kun je je nummer laten deblokkeren. Als je een abonnement hebt en je binnen 10 werkdagen het proces-verbaal naar ons opstuurt, deblokkeren we je nummer gratis.

Maak je gebruik van een toestelverzekering? Dan heb je ook een proces-verbaal nodig als je een claim wilt indienen. Bel de verzekeringsmaatschappij Marsh op om de schadeclaim te melden. Houd het proces-verbaalnummer bij de hand.

Contactgegevens verzekeringsmaatschappij Marsh:
Telefoonnummer: +3110 4060100. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Je toestel kwijt of gestolen?