Altijd en overal bereikbaar

Vodafone One Net

Neem contact op met het Vodafone team

Onze specialisten staan voor u klaar.

Als er één ding is wat One Net u biedt, dan is het wel bereikbaarheid. Overal en altijd bereikbaar zijn, voor uw collega's, leveranciers en klanten — dat is de basis van deze oplossing vanuit de cloud. Ontdek hoe Vodafone Business uw vaste en mobiele telefonie integreert met uw werkplek. En niet onbelangrijk: hoe uw medewerkers nog productiever worden.

studenten icon

Altijd bereikbaar

Dankzij de vast-mobiel integratie van One Net Enterprise mist u nooit meer een belangrijk telefoontje, waar u ook werkt. Kunnen collega’s elkaar in één keer bereiken en kunt u overal mobiel uitbellen en gebeld worden op uw vaste nummer.   

studenten icon

Productiever samenwerken

Medewerkers werken nog beter samen met behulp van de One Net Enterprise Unified Communication add-ons. Zo kunnen zij zelf bereikbaarheidsinstellingen aanpassen, chatten, zien wie er beschikbaar is en op afstand hun desktopscherm delen.

studenten icon

Flexibel kostenmodel

Als uw bedrijf groeit of krimpt, kunt u met One Net Enterprise eenvoudig het aantal profielen aanpassen. Zo betaalt u nooit teveel. U belt onderling (mobiel en vast) gratis. En u heeft keuze: een zorgeloos all-in-one prijsplan of betalen naar gebruik.

Tony chocolony vodafone calling

Integratie van al uw communicatie

One Net voordelen

Misschien wilt u dat uw organisatie beter bereikbaar wordt. Of dat uw teams minder op kantoor hoeven te werken. Misschien is uworganisatie hard gegroeid — en de hoeveelheid verschillende communicatiemiddelen ook.
 Of misschien vindt u de communicatiekosten gewoon te hoog. 

One Net is een complete oplossing voor al uw vaste en mobiele telefonie plus tooling voor de werkplek. Een hosted telefooncentrale in de cloud met een backup in een beveiligd datacenter. Naadloos te combineren met Coax, DSL of glasvezel voor telefonie en internet, evenals updates, mutaties en beheer, uitgevoerd door onze experts. Daarnaast zijn er volop uitbreidingsmogelijkheden, van een receptioniste-bedienpost tot een compleet call center. Lees nog meer in onze FAQ voor beheerders en gebruikers.

 Integratie van vaste en mobiele telefonie met datacommunicatie 
 Service van begin tot einde, Vodafone Business zorgt voor het platform 
 Substantiële verlaging van de maandelijkse kosten 
 Volop kansen om de productiviteit in uw organisatie te verbeteren 
 De flexibiliteit die uw unified communications toekomstbesteding maakt 

Waarom via Vodafone Business?

Wij helpen organisaties om hun digitale werkplek optimaal in te richten. Met onze diensten en producten – maar zeker ook met jarenlange ervaring bij onszelf
 en bij andere klanten. We zorgen voor betrouwbare technische oplossingen. Maar minstens zo belangrijk: we zorgen ook dat iedereen er happy mee is. Want techniek gaat over mensen. Met Vodafone Business heeft u één partij die de zorg voor het hele traject op zich kan nemen. Onze oplossingen maken uw digitale werkplek zo veilig en betrouwbaar mogelijk. 

Mis nooit meer een telefoontje

one net mobiel

Mobiel

U heeft geen behoefte aan een vast nummer, maar wél aan slimme doorschakelfuncties om geen gesprek te missen. Daarnaast zijn de basis telefonie-functies beschikbaar net als onderling bellen met verkort nummer.

one net flex

Flex

Voor bedrijven on the go die mobiel bereikbaar willen zijn op een vast nummer. U heeft geen vast toestel, wel een vast nummer. Uitgebreide telefonie-functies, huntgroepen en meervoudige profielen zijn bij dit profiel inbegrepen.

one net vast

Vast

Heeft u een vaste werkplek en bent u weinig onderweg? Kies voor het Vaste profiel om binnen uw bedrijf gesprekken door te schakelen en intern te bellen via een verkort nummer.                                                                    

one net combi

Combi

Heeft u een vaste werkplek maar bent u ook veel onderweg? Kies voor het Combi profiel, zodat u zowel gebruik kunt maken van uw mobiele als vaste telefoon die naadloos met elkaar verbonden zijn. 

Vergelijk de profielen

  One Vast  One Combi One Flex One Mobiel
Vast nummer en desktop tool Ja Ja Ja Nee
Mobiel nummer Nee Ja Ja Ja
Verkort intern nummer Ja Ja Ja Ja
Meervoudig profiel Nee Ja Ja Nee
Vaste nummer meesturen vanaf mobiel
Nee Ja Ja Nee
Toestel/bereikbaarheid
Vast Vast en Mobiel Mobiel Mobiel
Mobiele telefonie Nee Ja Ja Ja
Uitgebreide bedrijfstelefonie functies
Ja Ja Ja Beperkt
Telefonische bereikbaarheid (presence) bekend
Ja Ja Ja Ja
Telefonie add-ons: One App, One Integrate Basic
Optioneel Optioneel

Optioneel
Nee
Unified Comms add-on: One Sync
Optioneel
Optioneel
Optioneel
Nee
Expert add-ons: Call Center, Receptie, One Integrate Premium
Optioneel
Optioneel
Optioneel
Nee
Self-service (*Feature Access Codes) Vaste toestel, mobiel of desktop tool, FAC*
Vaste toestel, mobiel of desktop tool, FAC
Mobiel of desktop tool, FAC
FAC

Meer mogelijkheden van One Net Enterprise

Eindgebruikersfuncties

Schakel uw vaste nummer door naar mobiel

Heeft u een afspraak of gaat u op vakantie? Met One Net Enterprise schakelt u makkelijk uw vaste nummer door naar een collega en blijft tegelijkertijd mobiel bereikbaar.

Doorschakelen bij geen antwoord of in gesprek

Laat een oproep vanaf uw vaste nummer automatisch doorschakelen naar een collega, wanneer u in gesprek bent of niet kan opnemen.

Stuur uw vaste nummer uit vanaf uw mobiele telefoon

Bepaal zelf of u uw vaste nummer uitstuurt vanaf uw mobiele telefoon of uw mobiele nummer. Handig wanneer u bijvoorbeeld niet uw mobiele nummer aan iedereen wilt uitgeven.

Groepsfuncties

Groepsaansluiting (Huntgroep)

U kunt een huntgroep opzetten voor bijvoorbeeld uw algemene bedrijfsnummer. Hierbij wordt de oproep doorgestuurd naar een bepaalde groep mensen wanneer de receptioniste niet kan opnemen.

IVR-Keuzemenu en Wachtrij

Met de optie 'keuzemenu' kunt u een keuzemenu instellen voor uw onderneming. Hierbij worden bellers na het kiezen van de juiste optie gelijk naar de juiste afdeling doorverbonden.

Optionele functies

Receptie-bedienpost
Met de receptie-bedienpost kan uw receptionist de statusweergave van alle medewerkers zien, eenvoudig oproepen beantwoorden en beheren. Zo kan er makkelijk worden doorverbonden naar de juiste persoon, op het juiste moment. Ook kan uw receptionist (e) eenvoudig zoeken in het telefoonboek en eventuele wachtrijen beheren.

Call Center
Met de Call Center applicatie van One Net Enterprise kan uw Call Center afdeling eenvoudig telefoonverkeer afhandelen. Inkomende gespreken kunnen snel herkend en beantwoord worden en uw supervisor kan wachtrijen bewaken. Verder beschikt het Call Center over functies als een welkomstboodschap, wachtmuziek, prioriteiten bepalen en tijdschema's opstellen.

Unified Communications met ONE Sync
ONE Sync is een Unified Communications applicatie voor zowel uw desktop als uw mobiele telefoon. Met ONE Sync zien uw medewerkers eenvoudig of iemand beschikbaar is, kunnen zij snel een collega een chatbericht sturen, gemakkelijk op afstand samenwerken door het delen van hun desktopscherm en zelf bereikbaarheidinstellingen wijzigen.

CRM-Integratie met ONE IntegratePlus
ONE IntegratePlus is een CRM-applicatie voor uw desktop. Medewerkers krijgen met deze CRM-integratie applicatie direct alle relevante informatie over een klant wanneer die belt. Een gesprek opzetten vanaf de desktop gaat heel eenvoudig met click to dial. En medewerkers hebben altijd en overal toegang tot het adresboek met alle bedrijfscontacten.

Self-Service en Support

Self-Service
Uw medewerkers kunnen met Feature Access Codes (sneltoetsen), de ONE Toolbar en ONE Sync altijd en overal eenvoudig hun bereikbaarheidsinstellingen wijzigen en bijvoorbeeld doorschakelingen instellen. Met de One Net Beheerportal kan u bedrijfsinstellingen gemakkeljk online aanpassen.

Support
Met One Net Enterprise heeft u een dedicated One Net Support team die voor u klaar staat en u helpt bij vragen of wijziging

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?