Wie kan schakelen, kan versnellen

Vodafone One Net: 
de telefooncentrale vanuit de cloud

Telefonie vanuit de cloud

One Net is meer dan een VOIP platform. Met One Net heeft u de telefooncentrale van nu: vanuit de cloud en geschikt voor alle telefoons. Vaste toestellen of mobiele devices, u kiest. En u leidt de verbindingen eenvoudig naar de juiste persoon, op het juiste moment én… vanaf het juiste nummer.

Wat is VOIP?

VOIP staat voor Voice Over IP. DIt is niets minder dan bellen over internet. U gebruikt dan uw internetverbinding om te bellen via vast en mobiel. Dit maakt het extra makkelijk voor werknemers om overal te kunnen werken en telefonie door te kunnen schakelen. 

De voordelen voor u

 Maximaal flexibel en bereikbaar

 Extra hoge productiviteit

 Minimale investering

One Net toegepast in het bedrijfsleven

Zo werkt een telefooncentrale in de cloud

Download ons e-book "Morgen begint nu" en leer alles over:

  • Veilig samenwerken in de cloud
  • Bereikbaarheid onder medewerkers, ook internationaal
  • Realtime inzicht in beschikbaarheid van medewerkers
  • Het belang van goede netwerken en infrastructuur
e-book digitaal samenwerken

One Net in een notendop

Realtime inzicht in beschikbaarheid

Realtime inzicht in beschikbaarheid

Iedereen heeft altijd inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers. Of ze nu bellen via vast of mobiel. Zo blijft doorschakelen klantvriendelijk.

Mobiel en vast bellen

Mobiel bellen, met een vast nummer

Bellen met een mobiel toestel, maar wél het vaste bedrijfsnummer tonen? Dat kan voor iedereen en is wel zo professioneel.

Zelf beheren

Eenvoudig zelf te beheren

One Net is vanaf elke locatie eenvoudig zelf te beheren via de gebruiksvriendelijke One Net app. Zo bent u niet meer afhankelijk van IT.

Advies dat voor u werkt

One Net

Spreek een Business Consultant

Maak een bel- of videoafspraak wanneer het u uitkomt.

One Net

Meteen iemand aan de lijn

Direct beschikbaar op kantoordagen van 9:00 tot 17:00 

One Net

Onafhankelijk advies

Onze Business Partners helpen u graag verder.

De functies van One Net

Met zijn ongekende functionaliteiten is One Net geschikt voor ieder bedrijf. Hoe groot uw bedrijf ook is, u kunt altijd gebruik maken van deze functionaliteiten. Voor bedrijven met een grote of complexe bedrijfsstructuur zijn er bovendien een aantal aanvullende opties beschikbaar. 

De basisfuncties

Doorschakelen

Met One Net koppelen we de nummers van uw medewerkers aan het nummer van de zaak. Is iemand niet in staat om op te nemen, dan wordt er automatisch doorgeschakeld. 

Mobiel & vast combineren

Bepaal zelf of u uw vaste nummer uitstuurt vanaf uw mobiele telefoon of uw mobiele nummer. Handig wanneer u bijvoorbeeld niet uw mobiele nummer aan iedereen wilt uitgeven. 

Instellingen beheren

Gebruik de One Net Beheerportal om uw instellingen te beheren. Stel bijvoorbeeld regels voor het doorschakelen, snelkiesnummers en een persoonlijke begroeting in. 

Geavanceerde functies

Beschikbaarheid inzien

Bekijk de beschikbaarheid van uw medewerkers, en verbind eenvoudig door naar de juiste persoon, op het juiste moment.

Belgroepen instellen

Met een belgroep, of huntgroep, stuurt u een oproep door naar een groep mensen of een specifieke volgorde van medewerkers, totdat iemand de telefoon beantwoordt. 

Keuzemenu's instellen

Stel uw keuzemenu en wachtrij in. Hiermee worden bellers na het kiezen van de juiste optie gelijk naar de juiste afdeling doorverbonden.

Aanvullende opties

Call center

Met de Call Center applicatie van One Net wordt telefoonverkeer eenvoudig afgehandeld. Inkomende gespreken worden herkend en een supervisor kan wachtrijen bewaken.

CRM-integratie

One IntegratePlus is een CRM-applicatie voor uw desktop. Medewerkers krijgen hiermee direct alle relevante informatie over een klant wanneer die belt.

Receptie-bedienpost

Hiermee kan de receptionist de beschikbaarheid van medewerkers zien, en oproepen beantwoorden en beheren.

One Sync

Met One Sync zien uw medewerkers of iemand beschikbaar is, kunnen ze hun eigen bereikbaarheid instellen en gemakkelijk op afstand samenwerken door hun desktopscherm te delen.

Ontdek hoe wij onze klanten verbinden

Allebergh Espresso
Alleborgh Espresso

Retail - 12 medewerkers

"Sinds we One Net gebruiken, komen klanten zelden in de wachtrij terecht"

Kampen BV
Kampen BV

Energie - 100 medewerkers

"We kennen het verschil tussen vast en mobiel niet meer"

Kwakkenbos BV
Kwakkenbos BV

Bouw - 75 medewerkers

"We wilden gemaximaliseerde communicatie, zowel intern als extern"